Notificare privind confidențialitatea utilizatorului
Considerăm că asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal este un angajament fundamental al companiei noastre, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 („Regulamentul general privind protecția datelor” sau „GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul UE. Deoarece unul dintre principiile esențiale ale acestui cadru legal este transparența, am pregătit acest document pentru a vă informa cu privire la modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dumneavoastră cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin intermediul site-ului nostru. Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic prezenta Politică de confidențialitate pentru a reflecta orice modificări în modul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul unei astfel de modificări, vom afișa pe site-ul nostru versiunea modificată a Politicii de confidențialitate, motiv pentru care vă solicităm să verificați periodic conținutul acestei Politici de confidențialitate.
Versiunea actuală a intrat în vigoare la 11.10.2024.
1. Controlorul de date – Cine suntem noi?
Operatorul de date Malcom Invest Imp SRL, (va fi denumită „Osho Restaurant” sau „noi”) o societate cu răspundere limitată organizată și funcționând în conformitate cu legislația română, cu sediul social în Municipiul Ilfov, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/2342/2020, având număr unic de înregistrare RO31489650 care poate fi contactată la adresa de e-mail reservations@osho-restaurant.ro. Politica de confidențialitate explică practicile SC Malcom Invest Imp SRL cu privire la aplicarea prevederilor GDPR, precum și drepturile de care beneficiați cu privire la modul în care informațiile dumneavoastră sunt colectate, prelucrate și stocate, prin intermediul site-ului și al interacțiunii offline cu angajații noștri. Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate sau la ceea ce derivă din aceasta, vă rugăm să contactați operatorul de date.
2. Ce date cu caracter personal colectăm?
- Prin intermediul formularului de contact/rezervare de pe site, colectăm:
- Nume și prenume
- Adresa de e-mail
- Telefon
- Mesajul dvs.
- Număr de telefon
- Numele magazinului
- Adresă
- Nume și prenume
- Adresa de e-mail
- Adresa de facturare
2.2. Pe site colectam:
- Informații despre comportamentul dvs. în timp ce vizitați site-ul nostru, pentru a vă personaliza experiența online și pentru a vă oferi oferte adaptate profilului dvs., în conformitate cu Politica privind modulele cookie.
Nu colectăm sau prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categoriile speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor, site-ul este destinat adulților. Dacă ne furnizați date sensibile, acestea vor fi șterse.
3. Care este scopul colectării și care sunt temeiurile juridice?
Prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în diverse scopuri și pe baza mai multor temeiuri juridice diferite care permit această prelucrare. De exemplu, prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pentru a furniza și îmbunătăți Serviciile noastre, pentru a vă oferi o experiență de utilizare personalizată pe acest site web, pentru a vă contacta cu privire la contul dvs. și la Serviciile noastre, pentru a oferi servicii pentru clienți, pentru a vă oferi publicitate personalizată și comunicări de marketing și pentru a detecta, preveni, atenua și investiga activități frauduloase sau ilegale. De asemenea, împărtășim informațiile dvs. cu terțe părți, inclusiv cu furnizori de servicii care acționează în numele nostru, în aceste scopuri și pentru a ne îndeplini contractul cu dvs. în temeiul Acordului de utilizare și, dacă este cazul, al Termenilor de utilizare a plăților.
3.1. Date obtinute prin formularul de contact
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor]. Interes legitim: Pentru a răspunde solicitărilor și mesajelor pe care le primim și pentru a ține evidența corespondenței.
3.2 Date colectate pe site
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor]. Interes legitim: îmbunătățirea site-ului nostru web pentru utilizatorii site-ului nostru web și cunoașterea preferințelor utilizatorilor site-ului web, astfel încât site-ul nostru web să poată răspunde mai bine nevoilor și dorințelor acestora.
4. Unde stocăm și cât timp păstrăm datele dumneavoastră?
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi stocate de noi și de furnizorii noștri de servicii în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor, în măsura în care este necesar pentru scopurile de prelucrare stabilite în prezenta Notificare privind confidențialitatea pentru utilizatori. Ulterior, vom șterge datele dvs. cu caracter personal în conformitate cu politica noastră de păstrare și ștergere a datelor sau vom lua măsuri pentru a anonimiza în mod corespunzător datele, cu excepția cazului în care suntem obligați prin lege sau ni se permite să păstrăm datele dvs. cu caracter personal mai mult timp (de exemplu, pentru respectarea legislației, în scopuri fiscale, contabile sau de audit, sau pentru a detecta și preveni activitățile frauduloase sau ilegale). În Europa, perioadele de păstrare sunt în general de 10 ani (de exemplu, pentru contracte, notificări și scrisori comerciale). În măsura în care este permis sau necesar din punct de vedere legal, restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră în loc să le ștergem (de exemplu, prin restricționarea accesului la acestea). Acest lucru se aplică în special în cazurile în care este posibil să mai avem nevoie de date pentru executarea contractului sau pentru revendicarea sau apărarea împotriva creanțelor legale sau în cazul în care o astfel de păstrare este cerută sau permisă de lege. În aceste cazuri, durata restricționării prelucrării depinde de termenele legale de limitare sau de păstrare respective. Datele vor fi șterse după expirarea perioadelor de limitare sau de păstrare relevante.
4.1. Date obtinute prin formularul de contact
Păstrate timp de 3 ani pe serverul de e-mail și arhivate ulterior într-o arhivă offline protejată prin parolă. Toate datele trimise către noi sunt stocate pe serverele deținute de … companie situată în Romania, sub jurisdicția respectivă.
4.2 . Date colectate pe site
Datele colectate pe site sunt stocate automat în conformitate cu Politica privind modulele cookie, pe categorii.
5. Divulgarea datelor cu caracter personal către părți terțe
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal atunci când este necesar în scopul intereselor legitime urmărite de noi sau de o parte terță, cu excepția cazului în care interesele dumneavoastră sau drepturile și libertățile fundamentale prevalează asupra acestor interese. Pentru a reconcilia interesele noastre legitime cu drepturile dumneavoastră, am introdus mecanisme de control adecvate.
5.1. Dezvăluirea datelor utilizatorului către terți: în cazul în care vă dați acordul pentru o comandă fermă și încheierea unui Contract, datele dumneavoastră sunt furnizate unor terți, pentru a putea realiza obiectul contractului: respectiv procesarea și livrarea comenzii. Datele cu caracter personal înscrise în documentele fiscale sunt prelucrate de terți (societăți de contabilitate, procesatori de plăți, societăți de livrare) în vederea îndeplinirii obligațiilor legale și financiare și a realizării comenzii. În prezent, furnizorii noștri sunt următorii, împreună cu politicile lor actuale de confidențialitate:
- Societate de contabilitate
Dacă doriți informații suplimentare cu privire la identitatea furnizorilor de servicii, vă rugăm să ne contactați direct prin intermediul formularului nostru de contact sau prin e-mail și vă vom furniza astfel de informații atunci când aveți un motiv legitim să le solicitați).
5.2.Datele utilizatorilor nu sunt vândute terților.
5.3. Pentru conformitatea continuă cu legile, reglementările și alte cerințe legale
Vom utiliza și prelucra informațiile dumneavoastră pentru a respecta obligațiile legale care ne revin. De exemplu, ni se poate cere să divulgăm informațiile dvs. în conformitate cu un ordin judecătoresc, dacă primim unul. Temei juridic pentru prelucrare: respectarea unei obligații legale [articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor. Obligație legală: obligațiile legale de a dezvălui informații care fac parte din legislația României sau dacă au fost integrate în cadrul juridic al României (de exemplu, sub forma unui acord internațional pe care România l-a semnat).
6. Ce drepturi aveți în calitate de persoană vizată?
Dreptul de acces
Ne puteți întreba:
- pentru a confirma dacă prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal;
- pentru a vă furniza o copie a acestor date;
- pentru a vă furniza alte informații cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi ce date deținem, în ce scop le folosim, cui le dezvăluim, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți depune o plângere, de unde am obținut datele dumneavoastră, în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin prezenta notificare.
Dreptul de a corecta/modifica
- Ne puteți solicita să vă corectăm sau să vă completăm datele personale inexacte sau incomplete.
- Putem încerca să verificăm acuratețea datelor înainte de a le rectifica.
Ștergerea datelor
Ne puteți solicita să vă ștergem datele personale, dar numai dacă:
- acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
- v-ați retras consimțământul (dacă prelucrarea datelor s-a bazat pe consimțământ); sau
- să exercitați un drept legal de opoziție; sau
- au fost prelucrate ilegal; sau
- avem o obligație legală de a face acest lucru.
Nu suntem obligați să răspundem solicitării dumneavoastră de ștergere a datelor dumneavoastră cu caracter personal atunci când prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este necesară:
- pentru a respecta o obligație legală; sau
- pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
Există și alte circumstanțe în care nu suntem obligați să ne conformăm solicitării dumneavoastră de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care vă putem refuza solicitarea
Restricționarea prelucrării datelor
Ne puteți solicita să restricționăm prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, dar numai dacă:
- exactitatea acestora este contestată (a se vedea secțiunea rectificare), pentru a ne permite să verificăm exactitatea acestora; sau
- prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau
- acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar aveți nevoie de ele pentru a stabili, exercita sau apăra un drept în instanță; sau
- v-ați exercitat dreptul de opoziție și verificarea prevalenței drepturilor noastre este continuă.
Putem continua să utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal în urma unei cereri de restricționare dacă:
- avem consimțământul dumneavoastră; sau
- pentru a stabili, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau
- pentru a ne proteja drepturile sau pe cele ale unei alte persoane fizice sau juridice.
Portabilitatea datelor
Ne puteți solicita să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acestea să fie „portate” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:
- prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dumneavoastră; și
- prelucrarea se face prin mijloace automate.
Opoziție
- Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația dumneavoastră particulară, prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal pe baza interesului nostru legitim, dacă considerați că drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale prevalează asupra acestui interes.
- De asemenea, vă puteți opune prelucrării datelor dvs. în scopuri de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri) în orice moment, fără a oferi niciun motiv, caz în care vom opri această prelucrare cât mai curând posibil.
Automatizarea luării deciziilor
Puteți solicita să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai în cazul în care decizia respectivă:
- să producă efecte juridice cu privire la dumneavoastră; sau
- vă afectează într-un alt mod similar și semnificativ.
Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia a fost luată prin luarea automată a deciziilor:
- este necesar să încheiem sau să executăm un contract cu dumneavoastră;
- este autorizat prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dumneavoastră; sau
- se bazează pe consimțământul dumneavoastră explicit.
Revendicări
Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal E-mail: anspdcp@dataprotection.ro La nivelul UE puteți contacta autoritățile aici: https://edps.europa.eu/data-protection/our-role-supervisor/complaints_en
Fără a aduce atingere dreptului dumneavoastră de a contacta autoritatea de supraveghere în orice moment, vă rugăm să ne contactați în prealabil și vă promitem că vom depune toate eforturile pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.
Timpul de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice cerere valabilă în termen de maximum 30 de zile, cu excepția cazului în care este deosebit de complicată sau ați făcut mai multe cereri, caz în care vom răspunde în termen de maximum 45 de zile. Vă putem solicita să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai rapid și să scurtăm timpul de răspuns la solicitarea dumneavoastră.
MODIFICĂRI ALE POLITICII NOASTRE DE CONFIDENȚIALITATE
Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.
Modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate
În cazul în care facem modificări minore la Politica noastră de confidențialitate, vom actualiza Politica de confidențialitate cu o nouă dată de intrare în vigoare indicată la începutul acesteia. Prelucrarea informațiilor dvs. va fi reglementată de practicile stabilite în noua versiune a Politicii de confidențialitate de la data intrării sale în vigoare. Modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau la scopurile în care prelucrăm informațiile dumneavoastră. În cazul în care efectuăm modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau intenționăm să utilizăm datele dumneavoastră într-un scop nou sau într-un scop diferit de scopurile pentru care le-am colectat inițial, vă vom notifica prin e-mail (dacă este posibil) sau prin publicarea unui anunț pe site-ul nostru. Vă vom furniza informații cu privire la modificarea în cauză și la scop, precum și orice alte informații relevante înainte de a utiliza datele dumneavoastră în noul scop.
Ori de câte ori este necesar, vom obține consimțământul dumneavoastră prealabil înainte de a utiliza informațiile dumneavoastră în alte scopuri decât cele pentru care le-am colectat inițial.